10 Şubat 2011 Perşembe

küçülme büyü ve evlen

annemi aradım. eşyalarımı daha sonra almak üzere sana vermek istiyorum dedim, evim cok büyük, yerleri çok yer kaplıyor, silerken yoruldum dün akşam, hem öderkende yoruluyorum, sadece barınmak için tek kişi olarak, neden zaten dolmayan bir buzdolabı ve bana bosluk teklik hissi veren bir evde durayım,abarttım, sadece bana cok büyük, o kadar alana ihtiyacım yok, sadece yayılıyorum, evimdeki her anım keyifli mutlu ve tatlı, içinde olmak, kapısından girince hissettiğim, kitaplık olan kapalı balkon ve evin içini dairesel turlamam ve aslında her odadan her odaya cegiş yapmabilmem.. sadece çöp alan ve aidatı öde diyen bir kapıcım için o parayı vereyim, o para ile dört cintonik icer iki sise gordon gin alırım eve. ayrıca bunu da yapmak istemezsem bir ay yogaya yazılabilirim. şan dersi daha çok alabilir, ayda bir, olmadı iki ayda bir yurtdısına giderim..işimle ilgili gezmeye görmeye..işimi çok seviyorum, şükürler olsun, arkadaslarım hepsi iyi, patronuma hayranım..lider tam.
annem şimdiye kadar oldugu gibi ev konusunda küçülme projeme de destek, olur yap dedi.
bakalım, beni neler bekliyor, tohumu ektim.
bu arada planı duydugunda ilk şunu dedi,
küçülmek iyidir, de artık büyü ve evlen!
kısmet, önce ben bir küçüleyim, sonrasına bakarız.
inhale, exhale..

ayrılık vakti, canım cigerim esyalarımdan..aksam bir foto cekmeli, sonra da
ev bakmalı.
niyet bu, beni bekleye uygun ve civarda, iş ve gezdiğim, yoga yaptıgım yer civarında
beni bekler halde bir ev bulursam, ne ala.

hayırlısı.

bugün özel bir gün, bugün o gün.

1 yorum:

  1. Karar almak, kararına destek görmek ve gerçekleştirmek. Daha güzeli var mı? Ayırca her verdiği kararda bir cm daha büyümüyor mu insan? Bence büyüdün, büyüyorsun, büyüyoruz.

    YanıtlaSil