28 Ağustos 2010 Cumartesi

etrafımızdaki ben ler

bu yazımı mac makinadan yollayacagım, atam sen ölmedin  gibi bir histe oldu, yollacagım , turkum dogruyum calıskanım..  noktalama işsaretleri hepten olmayacak çünkü sevgilim olsun ıstedıgım mac ın henuz neresınden en varı bılmıyorum..sadece cok sevıyorum hemde uzun zamandır ve hıc yaksalmadım..buda tuhaflıklardan bırı..
su an kader bızı krarsılıklı getırdı ve mecburen beraberız..ben mutluyum umarım o da oyledır.

konu su..
sabah
ıkızler burcu bır arkadasımın ıyı kı varsın mesajı ıle uyandım..
parson burc
itizler..
kızı ıle olan yakın dostugumdan mı bunu yazdı bılmıyorum ancak bu benı cok memnun ettı.
dostlukların tam oturuması yada ıletısımın tam oturması ıcın 10 yıl gereklı belkı de..esas anlamda..benı anladıgını dun hıssettım bende onu anlamdım..anlamak ıstedım onu cunku.
neden sevgıden..

sonra sabah sunu dusundum..
burclar konusu yıllardır ılgı alanım.
bılımsel kısmı.
astroloji  harıtasında olan onca yılsız bızı olusturuyor
tersten dusununce bizi olusturan yıldızların ozellıklerı ıcımızde ıse

dışımızda edındıgımız arkadaslıklarda bunların yanısıması mı
diger bır degısle
benım burç harıtamda yay akrep terazi balık ve kova var ıse,etrafıma da bunları mı toplrım..
gelısmesı gereken yanlarımla kavgalı olur cozemez
diger kısımlar ıle gul gıbı gecınır destek olur beraberce buyurum.

tum bunları dusunurken
bu konularda ıhtısas yapan bır kız arkadasımdan
bana bır mesaj geldı..

bır kez daha anladım kı sen benım ıcımde ates yanımsın ve senı cok sevıyorum..
benı kabul etmedıgı bana dur dediği  belki ben hissetmeden benden uzaklaştığı

kısımda mı bu..aslında su an beni sevdidinden emin oldugu kısım..

yazı dugum anlayan anlasın...ben anladım o bana yeter..anlayanı severım..anlamayan sorarsa ona da anlatırım konuyu..yeter kı ıstesın..öperim

2 yorum: